Socialinių tinklų rinkodara

Socialinių tinklų rinkodara

Socialinių tinklų rinkodara (Social Media Marketing) yra viena iš naujausių paslaugų, kurią teikia optimizavimo paieškos sistemoms specialistai. Dėl besikeičiančio paieškos sistemų požiūrio į socialinius tinklus ir jų sąsajas su lankytojų įpročiais, ši paslauga yra ypač dinamiška. Lietuvoje populiariausias socialinis tinklas yra Facebook, sparčiai populiarėja Google+, tačiau pasaulyje antras pagal populiarumą socialinis tinklas Twitter sunkiai skinasi kelią į Lietuvos rinką. Šiuos ir dar daug kitų procesų stebi mūsų specialistai. Ką konkrečiai mes darome socialinių tinklų rinkodaros srityje:

  • Socialinių tinklų profilių valdymas – mūsų specialistai kas dieną valdo įmonės socialinių tinklų profilius, moderuoja komentarus, publikuoja informaciją, atsakinėja į užklausas arba persiunčia jas atsakingiems darbuotojams.
  • Sekėjų rato didinimas – tai paslauga, kai auginami Facebook ar Google+ puslapių ar profilių gerbėjai ir draugai. Ypač daug dėmesio skiriama įtakingų draugų (leads) paieškai, kurie pateiktą informaciją galėtų platinti savo draugų ratams.
  • Socialinių tinklų aplikacijos – mūsų specialistai sukuria specialius socialinių tinklų profilių puslapius ir programėles, kurios padeda generuoti didesnius gerbėjų srautus, taip pat didina puslapio lankomumą ir žinomumą.
  • Konkursai – organizuojam įvairius konkursus ir pardavimų skatinimo akcijas socialiniuose tinkluose.
  • Konsultacijos – klientui yra paaiškinama, kaip socialiniai tinklai veikia, ir kokius privalumus jo verslui teikia, taip pat rekomenduojamos konkrečios strategijos, kaip įmonės vadovas bei darbuotojai turėtų elgtis socialiniuose tinkluose, kokią informaciją pateikti, ir kaip ją pristatyti.
  • Ataskaitos – klientui pateikiama konkreti veiksmų ataskaita su skaičiais, kiek naujų gerbėjų buvo atvesta, kaip padidėjo puslapio lankomumas iš socialinių tinklų, kokios įtakos veiksmai turėjo pardavimams.

Socialinių tinklų rinkodara yra kol kas labai mažai susijusi sritis su pozicijomis paieškos sistemose, tačiau numatoma, kad ateityje socialinių tinklų įtaka paieškos rezultatams bus milžiniška, todėl dirbti su šia sritimi reikia pradėti kuo anksčiau.