Reputacijos internete valdymas

Reputacijos internete valdymas

Reputacijos internete valdymas (Reputation Management) yra specifinė paslauga įmonėms, kurios aktyviai rūpinasi prekės ženklo žinomumu ir populiarinimu internete. Paprastai įmonės reputacija rūpinasi ryšių su visuomene agentūra, tačiau reputacija internete yra kiek kitaip valdoma, nei tradicinėje žiniasklaidoje. Ką konkrečiai darome su reputacijos internete valdymu:

  • Prekės ženklo stebėjimas – mūsų specialistai stebi kliento prekės ženklo paminėjimą internete – socialiniuose tinkluose, interneto bendruomenėse, socialinėje žiniasklaidoje ir tinklaraščiuose bei kitame internete publikuojamame turinyje.
  • Įvaizdžio formavimas – kliento pageidavimu suformuojamas ir palaikomas tam tikras įmonės ar prekės ženklo įvaizdis internete, konsultantai nuolatos stebi, kad įvaizdis nesikeistų net esant konfliktinėms ir krizinėms situacijoms.
  • Krizinių situacijų sprendimai – ši paslauga gali padėti spręsti įvairias krizines situacijas susijusias su prekės ženklo įvaizdžiu. Susiformavusį neigiamą įvaizdį keisti į teigiamą arba neutralų. Tai daroma padedant tam tikrai informacijai su teigiamu įvaizdžiu pakilti paieškos sistemose.
  • Konsultacijos – konsultantai pataria klientui, kaip teisingai pateikti informaciją apie save, kad informacija netrukdytų įvaizdžiui ir reputacijai, kokių veiksmų imtis, jei yra sudarytas neigiamas įvaizdis, kaip galima gerinti reputaciją internete.

Reputacijos internete valdymas yra gana specifinis procesas, kuriam reikia išnaudoti visas įmanomas priemones. Mes nuolat stebim naujausias interneto technologijų tendencijas, išmanom apie reputacijos kūrimo internete įrankius ir būdus. Prieš pradedant bendradarbiauti, būtina išsiaiškinti, su kuo dirbta anksčiau, kad būtų išvengta interesų konflikto. Reputacija internete svarbu prekės ženklams, paslaugoms, produktams, įmonėms ir viešiems asmenims – politikams, šou verslo atstovams, verslininkams, visuomenininkams ir t.t.