Google reklama

Google reklama

PPC reklama (Pay Per Click – mokėk už paspaudimą) yra viena iš labiausiai paplitusių efektyvios reklamos priemonių, nes mokama už paspaudimus ir atvestus lankytojus, o ne parodymų skaičių. Viena iš populiariausių PPC reklamos sistemų yra Google AdWords, kai tekstinė arba grafinė reklama (baneriai) rodoma pagal tam tikrus raktinius žodžius, kurių ieško lankytojas. Dažniausiai reklama pateikiama tekstinių nuorodų pavidalu puslapiuose, kuriuose yra minimi tam tikri susiję raktiniai žodžiai. Taip pat pastaruoju metu išpopuliarėjo Facebook reklama, kuri veikia labai panašiu principu. Ką konkrečiai PPC reklamos srityje daro optimizavimo paieškos sistemoms specialistai:

  • Raktinių žodžių analizė ir parinkimas – konsultantai išsiaiškina, kurie raktiniai žodžiai yra klientui pelningiausi ir efektyviausi.
  • Biudžeto sudarymas – sudaro konkrečių raktinių žodžių reklaminius biudžetus, preliminariai apskaičiuoja galimą efektyvumą ir ROI.
  • PPC reklamos valdymas – sudaro reklamines kampanijas, stebi, ar PPC reklama rodoma taip, kaip numatyta, stebi kampanijų matomumą ir konkurentų atsakomuosius veiksmus.
  • Ataskaitos – pateikia ataskaitas, kaip PPC reklama padidino kliento puslapio lankomumą arba turėjo įtakos tam tikriems pardavimams.
  • Konsultacijos – konsultuoja klientą įvairiais PPC reklamos klausimais.

PPC reklama yra tik viena iš interneto reklamos formų, su kuria paprastai dirba PPC specialistai. Dėl platesnių interneto reklamos paslaugų reikėtų kreiptis į specializuotas interneto reklamos agentūras ir žiniasklaidos planavimo įmones.